Monday, February 2, 2009

Induksi Staf Baru


Selamat datang kepada 4 orang staf baru PLFSP yang telah melapor diri pada 02/02/2009. Semoga kita semua warga PLFSP akan bersama - sama merealisasikan visi dan misi PLFSP dengan jayanya.

++

Hari ini 4 orang staf baru melapor diri sebagai Pembantu Eksekutif Operasi (Pelatih) menjalani induksi untuk memahami visi dan misi PLFSP, beradaptasi suasana bekerja, peraturan - peraturan dan seterusnya bidang tugas yang akan dilaksanakan di PLFSP.
Staf tersebut ialah En. Sabri Bahaudin, En. Mohd Najib Abd Taib, Cik Nor Hamisah Sapardi dan Puan Aziah Arshad.

Induksi dimulakan pada jam 10.30 pagi, di mana staf baru diperkenalkan kepada kesemua warga kerja PLFSP seramai 19 orang. Sesi taaruf dikendalikan oleh En. Malek (Ketua Unit Pembangunan Latihan / IT).

Program Induksi ini dilanjutkan pada jam 2.30 petang dengan penerangan visi, misi dan PLFSP / FTC yang mana ia diterangkan oleh En. Roshahrin. Seterusnya Ketua Unit Pentadbiran & Kewangan (Cik Siti Haliza) menerangkan hal ehwal pentadbiran, sumber manusia dan bidang tugas kepada staf terbabit.

Program berakhir dengan aktiviti memanah (archery) di padang PLFSP yang mana ia bertujuan untuk mewujudkan kebersamaan warga kerja PLFSP dengan staf baru yang berkhidmat di PLFSP.

No comments:

Post a Comment

Tentang PLFSP